Service

Alvast bedankt voor jouw aankoop bij LSB Blokhutten. Meer dan 30 jaar geleden is LSB Blokhutten gestart met het bouwen van houten tuinconstructies. Daarom wensen wij dat onze producten tot in de puntjes afgewerkt worden. Mocht er toch nog een probleem opduiken met een door ons geplaatste constructie, gelieve eerst de technische fiche na te lezen. Deze fiche heb je ontvangen samen met je factuur. Kan je het probleem zelf niet oplossen, aarzel dan niet om contact op te nemen via onderstaand formulier.

Heb je een vraag voor onze dienst-na-verkoop team? Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen! Na het indienen van je aanvraag nemen wij contact op voor de verdere afhandeling. Bij het indienen van het formulier geef je aan akkoord te gaan met onze interventie- en servicevoorwaarden.

Interventie- en servicevoorwaarden

HEB JE AL GEKEKEN OF JE HET PROBLEEM  MAKKELIJK ZELF KAN VERHELPEN?

Als je een probleem ondervindt met jouw houten tuinconstructie, raadpleeg dan eerst de technische handleiding, zoals onze installateur die met jou heeft overlopen bij oplevering van de constructie of die je kon terugvinden bij het factuur van het bouwpakket. Vaak voorkomende problemen bij blokhutten zijn namelijk eenvoudig zelf te verhelpen. Onderstaande fenomenen zijn een gevolg van het werken van het hout en zijn dus onvermijdelijk bij bepaalde weersomstandigheden. Deze kunnen eenvoudig zelf verholpen worden.

 

INTERVENTIEVOORWAARDEN

Indien je dit wenst, kan er een interventie ter plaatse ingepland worden. Hou in dat geval rekening met de volgende voorwaarden:

  • De interventie gebeurt na afspraak met de klant.
     
  • Aanwezigheid van de klant bij de interventie is vereist.
     
  • Aangezien onze agenda 2 à 3 maanden vooruit ingepland staat, is het voor ons vaak moeilijk om onmiddellijk ter plaatse te komen. Omdat we toch trachten je zo snel mogelijk te helpen, zullen we proberen in te plannen in combinatie met een ander werk. Daardoor is het voor ons moeilijk om het precieze tijdstip van de interventie te geven. Gelieve hier rekening mee te houden.
     
  • Wij voeren geen interventies uit voor constructies die niet door ons werden geplaatst.

 

FACTURATIE

Facturatie van de interventie omvat volgende elementen:

  • Elke interventie zal worden uitgevoerd in regie.
     
  • Voorrijkosten, verplaatsing service-monteur, voertuig en voorbereiding worden per kilometer verrekend. Tarief = 1€/km. Aangeduide km’s van onze locatie in Dessel naar jouw locatie zoals berekend door Google Maps, heen en weer.
     
  • De werkuren van de technieker worden per uur verrekend a rato van 13 euro per begonnen kwartier.
     
  • Verbruikte materialen worden stuk per stuk verrekend en gefactureerd aan actuele prijzen.
     
  • Eventuele tijdelijke herstellingen worden na het ter beschikking zijn van nieuwe onderdelen of na productie ervan afgewerkt aan de bovenstaande interventiekosten.
     
  • Bovenstaande tarieven zijn exclusief BTW.
     
  • Alle interventies worden onmiddellijk afgerekend met onze plaatser op het einde van de werken.
     
  • Indien de interventie niet kan doorgaan, gelieve 24u op voorhand te verwittigen. Indien je ons niet tijdig op de hoogte brengt, zal de interventie aangerekend worden.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 5 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 5 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 5 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.